sobota, 30 marca 2013

Rozdział 1

Rozdział 1

Obudziłam się wcześnie, w dobrym nastroju, ponieważ za 3 dni miałam kończyć 18 lat. Rodzice obiecali mi, że kiedy będę pełnoletnia wyjadę do Londynu a dokładniej do Donncaster na studia dziennikarskie. Wstałam, wziełam prysznic i ubrałam to: 
Włosy związałam w luźnego koka i puściłam swobodnie dwa kosmyki po obu stronach twarzy. Zrobiłam bardzo naturalny makijaż, czyli podkreśliłam moje czekoladowe oczy eyelinerem oraz tuszem do rzęś a usta musnełam brzoskwiniowym błyszczykiem. Gdy zeszłam na śniadanie, już od progu kuchni czułam zapach świeżo usmażonych naleśników z dżemem. Przywitałam się z moją mamą, zjadłam szybko śniadanie, pobiagłam jeszcze po moją czarno-niebieską torbę ozdabianą ćwiekami i ruszyłam do szkoły. Przed budynkiem czekała na mnie moja "Best friend" Monika. Pierwszą lekcją w planie byla chemia. Poszłyśmy jeszcze do szafek po swoje książki i ruszyliśmy pod klasę. Równo z dzwonkiem weszłyśmy do pomieszczenia. Zaczeła się lekcja. Z chemii nie byłam za dobra, ale na szczęście siedziałam z Monią, która była bardzo dobra z przedmiotów ścisłych ... 
                           
  I jak wam się podoba pierwszy rozdział ? Trochę krótki i nudny ale w kolejnych częściach będzie bardziej interesująco.   I jeszcze jedna prośba, jeśli któraś z was ma włsnego bloga niech rozgłasza mojego, bardzo proszę. Mój twitter to @WiktoriaMatsyek . Piszcie jak chcecie. <3


































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz